Uudised

Põnevad ideed ja lahendused kunstiõpetuse tunnis 02. november


4. klass on viimane, kus tüdrukud ja poisid on käsitöötundides veel koos. Järgmiste aastate õpetajatega on kooskõlastatud, milliseid baasoskusi lapsed sel aastal õpivad. Lapsed ise seda ei teadvusta, et nüüd õpitakse sõlme tegemist, täpset mõõtmist, korrektset lõikamist vmt. Selle ülesande puhul tegid õpilased nimesilti oma toa uksele, kus nime "kirjutamiseks" tuli kõigepealt kett heegeldada ja sildile raam meisterdada. Taust pidi iseloomustama õpilast, andma informatsiooni, mis on tema hobid ja mis talle meeldib. Kõik taustakaunistused on lapsed ise kodunt kaasa toonud. Koolivaheajaks on tööd juba koju viidud ja ilmselt üles riputatud, kus nad kuuldavasti rõõmustavad lapsi aastaid - nii on need lapsed oma mitu aastat vanemate õdede-vendade sarnastest töödest rääkinud. :)

Rohkem pilte näeb pildigaleriist: https://drive.google.com/drive/folders/18pBKd2U6fmesSkhwpZr4MgR7oJvOW9bp

4. klass on viimane, kus tüdrukud ja poisid on käsitöötundides veel koos. Järgmiste aastate õpetajatega on kooskõlastatud, milliseid baasoskusi lapsed sel aastal õpivad. Lapsed ise seda ei teadvusta, et nüüd õpitakse sõlme tegemist, täpset mõõtmist, korrektset lõikamist vmt. Selle ülesande puhul tegid õpilased nimesilti oma toa uksele, kus nime "kirjutamiseks" tuli kõigepealt kett heegeldada ja sildile raam meisterdada. Taust pidi iseloomustama õpilast, andma informatsiooni, mis on tema hobid ja mis talle meeldib. Kõik taustakaunistused on lapsed ise kodunt kaasa toonud. Koolivaheajaks on tööd juba koju viidud ja ilmselt üles riputatud, kus nad kuuldavasti rõõmustavad lapsi aastaid - nii on need lapsed oma mitu aastat vanemate õdede-vendade sarnastest töödest rääkinud. :)